О Б Я В А
На основание чл.132 и чл.133 от Наредбата за реда на придобиване, стопанисване, управление и разпореждане с общинско имущество и Заповед
№ РД – 09-43/14.03.2025 год. на Кмета на община Опака
О Б Я В Я В А
На 09.04.2025 год. (сряда) от 10:00 часа в сградата на общинска администрация Опака, че ще се проведе публичен търг за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост:
- УПИ № XVII-1426 /седемнадесет-хиляда четиристотин двадесет и шест/ в кв.№67 /шестдесет и седем/ по РП на гр. Опака, представляващ дворно място с площ от 150 кв.м. /сто и петдесет кв.м./, АОС №2027/20.01.2025г., с начална тръжна цена в размер на 760 лв. /седемстотин и шестдесет лева/ без ДДС или 912 лв. /деветстотин и дванадесет лева/ с ДДС.
Търгът да се проведе на 09.04.2025 год. (сряда) от 10:00 часа в сградата на общинска администрация Опака.
Условия за участие в търга:
1. Цена и място за закупуване на документацията за участие в търга – в стая 101 /местни данъци и такси/ на Община Опака срещу сума в размер на 25.00 лв. с ДДС /двадесет и пет лева/ за продажба на общински имоти и вещи и в размер на 15.00 лв. с ДДС /петнадесет лева/ за отдаване под наем на общински обекти;
2. Съгласно чл.132, ал.4, т.1 от НРПСУРОИ, депозитът за участие в търга е не повече от 20 на сто върху определената в тръжната документация продажна цена, а именно 10% за настоящия търг.
3. Оглед на обектите – всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа до 08.04.2025 год. (вторник).
4. Заявления за участие ще се приемат в срок до 16:00 часа на 08.04.2025год. (вторник) в деловодството на общината или стая № 302 на общинска администрация. Към заявлението за участие кандидатите прилагат и следните документи:
За физически лица:
- ксерокопие на лична карта;
- документ за внесена депозитна вноска;
- квитанция за закупена тръжна документация;
- удостоверение за наличие или липса на задължение от Община Опака;
- удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК от НАП;
- оригинал или заверено копие от документа, удостоверяващ представителната власт или пълномощно на представителя;
За юридически лица:
- съдебно решение за регистрация и удостоверение за актуално състояние;
- ксерокопие от лична карта на представляващия участника;
- документ за внесена депозитна вноска;
- квитанция за закупена тръжна документация.
- удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК от НАП;
- удостоверение за наличие или липса на задължение от Община Опака;
- оригинал или заверено копие от документа, удостоверяващ представителната власт или пълномощно на представителя;
5. Място и срок за подаване на предложенията – до 16:00 часа на 08.04.2025год. (вторник), стая № 302 на Общинска администрация – Опака.
6. Стъпката за наддаване е в размер на 10%от началната тръжна цена и се определя от тръжната комисия по време на провеждане на търга.
7. Втора дата за провеждане на търг, място и срок за повторно подаване на документи в случай, че първият се обяви за непроведен, съгласно чл.132, ал.1, т.12 и чл.134, ал.1 от НРПСУРОИ:
- Повторен търг да се проведе на 16.04.2025г. (сряда) от 10:00 часа в сградата на общинска администрация Опака.
- Място и срок за повторно подаване на документи: до 16:00 часа на 15.04.2025г. (вторник), стая №302 на Общинска администрация – Опака.
Условия за допускане до участие в търга са:
– Лицата да нямат задължения към общината или държавата.
– Юридическите лица да представят документ за актуално състояние на фирмата към момента.
З А П О В Е Д
№ РД – 09 – 43/14.03.2025 год.
На основание чл.44, ал.2 във връзка с чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.8, ал.1 и чл.35, ал.1 от Закона за общинската собственост, и чл.78, ал.1 от Наредбата за реда на придобиване, стопанисване, управление и разпореждане с общинско имущество, във връзка с Решения №168 и №179 по Протокол №18 от 25.02.2025г. на Общински Съвет – Опака
Н А Р Е Ж Д А М:
Да се открие процедура за провеждане на публичен търг за продажба на недвижим имот – частна общинска собственост:
- УПИ № XVII-1426 /седемнадесет-хиляда четиристотин двадесет и шест/ в кв.№67 /шестдесет и седем/ по РП на гр. Опака, представляващ дворно място с площ от 150 кв.м. /сто и петдесет кв.м./, АОС №2027/20.01.2025г., с начална тръжна цена в размер на 760 лв. /седемстотин и шестдесет лева/ без ДДС или 912 лв. /деветстотин и дванадесет лева/ с ДДС.
Търгът да се проведе на 09.04.2025 год. (сряда) от 10:00 часа в сградата на общинска администрация Опака.
Условия за участие в търга:
1. Цена и място за закупуване на документацията за участие в търга – в стая 101 /местни данъци и такси/ на Община Опака срещу сума в размер на 25.00 лв. с ДДС /двадесет и пет лева/ за продажба на общински имоти и вещи, и в размер на 15.00 лв. с ДДС /петнадесет лева/ за отдаване под наем на общински обекти;
2. Съгласно чл.132, ал.4, т.1 от НРПСУРОИ, депозитът за участие в търга е не повече от 20 на сто върху определената в тръжната документация продажна цена, а именно 10% за настоящия търг.
3. Оглед на обектите – всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа до 08.04.2025 год. (вторник).
4. Заявления за участие ще се приемат в срок до 16:00 часа на 08.04.2025 год. (вторник) в деловодството на общината или стая №302 на общинска администрация. Към заявлението за участие кандидатите прилагат и следните документи:
За физически лица:
- ксерокопие на лична карта;
- документ за внесена депозитна вноска;
- квитанция за закупена тръжна документация;
- удостоверение за наличие или липса на задължение от Община Опака;
- удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК от НАП;
- оригинал или заверено копие от документа, удостоверяващ представителната власт или пълномощно на представителя.
За юридически лица:
- съдебно решение за регистрация и удостоверение за актуално състояние;
- ксерокопие от лична карта на представляващия участника;
- документ за внесена депозитна вноска;
- квитанция за закупена тръжна документация.
- удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК от НАП;
- удостоверение за наличие или липса на задължение от Община Опака;
- оригинал или заверено копие от документа, удостоверяващ представителната власт или пълномощно на представителя.
5. Място и срок за подаване на предложенията – до 16:00 часа на 08.04.2025 год. (вторник), стая №302 на Общинска администрация – Опака.
6. Стъпката за наддаване е в размер на 10% от началната тръжна цена и се определя от тръжната комисия по време на провеждане на търга.
7. Втора дата за провеждане на търг, място и срок за повторно подаване на документи в случай, че първият се обяви за непроведен, съгласно чл.132, ал.1, т.12 и чл.134, ал.1 от НРПСУРОИ:
- Повторен търг да се проведе на 16.04.2025г. (сряда)
- Място и срок за повторно подаване на документи: до 16:00 часа на 15.04.2025г. (вторник), стая №302 на Общинска администрация – Опака.
Условията за недопускане на кандидати до участие в търга са:
– имат задължения към общината или държавата.
– не са представили всички необходими документи.
Копие от настоящата заповед да се сведе до знанието на Директора на Дирекция „УТЕОС” и гл. експерт „Управление на собствеността” за сведение и изпълнение.
Контрола по заповедта възлагам на Юксел Ферзу – Директор на Дирекция „УТЕОС”.
ГЮНЕР АШИМОВ
КМЕТ НА ОБЩИНА ОПАКА