ПУБЛИЧНИ ТЪРГОВЕ

О Б Я В А

     На основание чл.132 и чл.133 от Наредбата за реда на придобиване, стопанисване, управление и разпореждане с общинско имущество и Заповед

№ РД – 09-43/14.03.2025 год.  на Кмета  на  община  Опака

О Б Я В Я В А

      На 09.04.2025 год. (сряда)  от 10:00 часа  в сградата на общинска администрация Опака,  че ще се проведе публичен търг за продажба на  недвижим имот – частна общинска собственост:

  • УПИ № XVII-1426 /седемнадесет-хиляда четиристотин двадесет и шест/ в кв.№67 /шестдесет и седем/ по РП на гр. Опака, представляващ дворно място с площ от 150 кв.м. /сто и петдесет кв.м./, АОС  №2027/20.01.2025г., с начална тръжна цена в размер на 760 лв. /седемстотин и шестдесет лева/ без ДДС или 912 лв. /деветстотин и дванадесет лева/ с ДДС.

Търгът да се проведе на 09.04.2025 год. (сряда) от 10:00 часа в сградата на общинска администрация Опака.

Условия за участие в търга:

1. Цена и място за закупуване на документацията  за участие в търга – в стая 101 /местни данъци и такси/ на Община Опака срещу сума в размер на 25.00 лв. с ДДС /двадесет и пет лева/ за продажба на общински имоти и вещи  и в размер на 15.00 лв. с ДДС /петнадесет лева/ за отдаване под наем на общински обекти;

2. Съгласно чл.132, ал.4, т.1  от НРПСУРОИ, депозитът за участие в търга е  не повече от 20 на сто върху определената в тръжната документация продажна цена, а именно 10% за настоящия търг.

3. Оглед на обектите – всеки работен ден  от 08:00 часа до 17:00 часа                до  08.04.2025 год. (вторник).

4. Заявления за участие ще се приемат в срок до 16:00 часа  на  08.04.2025год. (вторник) в деловодството на общината или стая № 302 на общинска администрация. Към заявлението за участие кандидатите прилагат и следните документи:

За физически лица:

  • ксерокопие на лична карта;
  • документ за внесена депозитна вноска;
  • квитанция за закупена тръжна документация;
  • удостоверение за наличие или липса на задължение от Община Опака;
  • удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК от НАП;
  • оригинал или заверено копие от документа, удостоверяващ представителната власт или пълномощно на представителя;

За юридически лица:

  • съдебно решение за регистрация и удостоверение за актуално състояние;
  • ксерокопие от лична карта на представляващия участника;
  • документ за внесена депозитна вноска;
  • квитанция за закупена тръжна документация.
  • удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК от НАП;
  • удостоверение за наличие или липса на задължение от Община Опака;
  • оригинал или заверено копие от документа, удостоверяващ представителната власт или пълномощно на представителя;

5. Място и срок за подаване на предложенията – до 16:00 часа на 08.04.2025год. (вторник), стая № 302 на Общинска администрация – Опака.

6. Стъпката за наддаване е в размер на 10%от началната тръжна цена и се определя от тръжната комисия по време на провеждане на търга.

7. Втора дата за провеждане на търг, място и срок за повторно подаване на документи в случай, че първият се обяви за непроведен, съгласно чл.132, ал.1, т.12 и чл.134, ал.1 от НРПСУРОИ:

  • Повторен търг да се проведе на 16.04.2025г. (сряда) от 10:00 часа в сградата на общинска администрация Опака.
  • Място и срок за повторно подаване на документи: до 16:00 часа на 15.04.2025г. (вторник), стая №302 на Общинска администрация – Опака.

Условия за допускане до участие в търга са:

– Лицата да нямат задължения към общината или държавата.

– Юридическите лица да представят документ за актуално състояние на фирмата към момента.

З А П О В Е Д

№ РД – 09 – 43/14.03.2025 год.

На основание чл.44, ал.2 във връзка с чл.21, ал.1, т.8 от ЗМСМА, чл.8, ал.1 и чл.35, ал.1 от Закона за общинската собственост, и чл.78, ал.1 от Наредбата за реда на придобиване, стопанисване, управление и разпореждане с общинско имущество, във връзка с Решения №168  и  №179 по Протокол №18 от 25.02.2025г. на Общински Съвет – Опака

Н А Р Е Ж Д А М:

Да се открие процедура за провеждане на публичен търг за продажба на  недвижим имот – частна общинска собственост:

  • УПИ № XVII-1426 /седемнадесет-хиляда четиристотин двадесет и шест/ в кв.№67 /шестдесет и седем/ по РП на гр. Опака,  представляващ  дворно място с площ от 150 кв.м. /сто и петдесет кв.м./,  АОС  №2027/20.01.2025г., с начална тръжна цена в размер на 760 лв. /седемстотин и шестдесет лева/ без ДДС или 912 лв. /деветстотин и дванадесет лева/ с ДДС.

Търгът да се проведе на 09.04.2025 год. (сряда) от 10:00 часа в сградата на общинска администрация Опака.

Условия за участие в търга:

1. Цена и място за закупуване на документацията  за участие в търга – в стая 101 /местни данъци и такси/ на Община Опака срещу сума в размер на 25.00 лв. с ДДС /двадесет и пет лева/ за продажба на общински имоти и вещи, и в размер на 15.00 лв. с ДДС /петнадесет  лева/ за отдаване под наем на общински обекти;

2. Съгласно чл.132, ал.4, т.1  от НРПСУРОИ, депозитът за участие в търга е  не повече от 20 на сто върху определената в тръжната документация продажна цена, а именно 10% за настоящия търг.

3. Оглед на обектите – всеки работен ден  от 08:00 часа до 17:00 часа                до  08.04.2025  год. (вторник).

4. Заявления за участие ще се приемат в срок до 16:00 часа  на 08.04.2025 год. (вторник) в деловодството на общината или стая №302 на общинска администрация. Към заявлението за участие кандидатите прилагат и следните документи:

За физически лица:

  • ксерокопие на лична карта;
  • документ за внесена депозитна вноска;
  • квитанция за закупена тръжна документация;
  • удостоверение за наличие или липса на задължение от Община Опака;
  • удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК от НАП;
  • оригинал или заверено копие от документа, удостоверяващ представителната власт или пълномощно на представителя.

За юридически лица:

  • съдебно решение за регистрация и удостоверение за актуално състояние;
  • ксерокопие от лична карта на представляващия участника;
  • документ за внесена депозитна вноска;
  • квитанция за закупена тръжна документация.
  • удостоверение по чл.87, ал.6 от ДОПК от НАП;
  • удостоверение за наличие или липса на задължение от Община Опака;
  • оригинал или заверено копие от документа, удостоверяващ представителната власт или пълномощно на представителя.

5. Място и срок за подаване на предложенията – до 16:00 часа на  08.04.2025 год. (вторник), стая №302 на Общинска администрация – Опака.

6. Стъпката за наддаване е в размер на 10% от началната тръжна цена и се определя от тръжната комисия по време на провеждане на търга.

7. Втора дата за провеждане на търг, място и срок за повторно подаване на документи в случай, че първият се обяви за непроведен, съгласно чл.132, ал.1, т.12 и чл.134, ал.1 от НРПСУРОИ:

  • Повторен търг да се проведе на 16.04.2025г. (сряда)
  • Място и срок за повторно подаване на документи: до 16:00 часа на 15.04.2025г. (вторник), стая №302 на Общинска администрация – Опака.

Условията за недопускане на кандидати до участие в търга са:

– имат задължения към общината или държавата.

– не са представили всички необходими документи.

Копие от настоящата заповед да се сведе до знанието на Директора на Дирекция „УТЕОС” и гл. експерт „Управление на собствеността” за сведение и изпълнение.

          Контрола по заповедта възлагам на  Юксел Ферзу – Директор на Дирекция „УТЕОС”.

ГЮНЕР АШИМОВ

КМЕТ НА ОБЩИНА ОПАКА

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *