ОБЩИНА ОПАКА
В качеството си на бенефициент по Договор № BG05M9OP001-2.002-0129-С001 „Нови възможности за грижа и независим живот чрез създаване на център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда – гр. Опака” по процедура на директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002 “Независим живот” по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020г., съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд, на основание заповед №РД-09-02/04.01.2016г. на кмета на Община Опака
ОБЯВЯВА
конкурс за длъжността: Социален работник в „Център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда – гр. Опака”
1.Изисквания за заемане на длъжността
• Завършено висше образование –образователна степен минимум „Бакалавър”
• Специалност – Социални дейности, право
• Професионален опит – в сферата на социалните услуги.
• Други изисквания – компютърна грамотност MS Office(Word,Exel), Internet, добро познаване на нормативните актове свързани с: допустимост на разходите по ОП РЧР, ръководство на бенефициенти за изпълнение на договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.002 “Независим живот”,
• способност за планиране и организиране на дейността, умения за самостоятелна работа и работа в екип, аналитични умения и способност за адекватно и бързо решаване на проблеми.
• Лицето следва да отговоря на изискванията на чл.107а от Кодекса на труда.
2. Основни задължения и отговорности на длъжността:
• Организира, контролира и отчита работата на персонала;
• Следи и отговаря за правилното водене и съхраняване на дневника и досието на потребителя;
• Изготвя оценка на потребностите на кандидат-потребителите и актуализира при необходимост същата на потебителите;
• Изготвя и актуализира индивидуалните планове на потребителите;
• Организира и информира персонала за въвеждащите и поддържащи обучения и супервизии;
• Поддържа връзка с поребителите и техните близки и приема заявки за предоставяне на подкрепа – мотивационна, психологическа и/или друг вид според индивидуалната потребност;
• Извършва ежемесечният вътрешен мониторинг в дома на потребителя;
• Попълва формуляр за посещения;
• Попълва и поддържа регистъра и досиетата на потребителите; и други.
3. Начин на провеждане на конкурса
Проверка на съответствието на представените документи с предварително обявените изисквания; Интервю с кандидатите.
4. Необходими документи за кандидатстване:
• Заявление по образец;
• Декларации по чл.107а от Кодекса на труда по образец;
• Автобиография по образец;
• Ксерокопия на документи за придобита образователно-квалификационна степен;
• Свидетелство за съдимост;
• Документ за самоличност (за справка)
5. Условия за допустимост
• До разглеждане ще бъдат допуснати само подадените в срок заявления, които са попълнени по приложените образци и към тях са приложени необходимите документи;
• До интервю ще бъдат допуснати кандидатите, които отговорят на минималните изисквания за заемане на длъжността;
Документите се подават до Ръководителя на Проект„Нови възможности за грижа и независим живот чрез създаване на център за почасово предоставяне на услуги за социално включване в общността или в домашна среда – гр. Опака” на адрес: Общинска администрация гр. Опака, ул. „Съединение” №3.
Длъжността се заема по трудово правоотношение – чл. 68 от Кодекса на труда. Срокът на договора е 23 месеца.
Място на работа: „Център за почасово предоставяне на социални услуги в общността или в домашна среда – гр. Опака” с адрес: Община Опака, гр. Опака, сградата на Младежки дом, находяща се на пл. „Септемврийци”.
Срок за подаване на документите: до 12.01.2016г.(вторник) или до 7 работни дни от датата на публикуване на обявата на електронната страница на Община Опака.