ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ НА
ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ ЗА “ПАТРОНАЖНА
ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИ ХОРА И ЛИЦА С
УВРЕЖДАНИЯ – КОМПОНЕНТ 3″
Публикувано на 22 април 2020 г.
ОБЩИНА OПАКА
ОБЯВЯВА
Във връзка с изпълнение и управление на проект на Община Опака по Процедура чрез директно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.101 „Патронажна грижа за възрастни хора и лица с увреждания – Компонент 3“ по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 година и Заповед № РД-09-130/22.04.2020 г. на Кмета на Община Опака, като представя следното:
ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОВЕЖДАНЕ ПОДБОР НА ПЕРСОНАЛ по проект BG05M9OP001-2.101-0185-C01 „ПАТРОНАЖНА ГРИЖА В ОБЩИНА ОПАКА”, ПРОЦЕДУРА „ПАТРОНАЖНА ГРИЖА ЗА ВЪЗРАСТНИ ХОРА И ЛИЦА С УВРЕЖДАНИЯ – КОМПОНЕНТ 3“, ЗА СЛЕДНИТЕ ДЛЪЖНОСТИ:
- ДОМАШЕН ПОМОЩНИК/САНИТАР, както следва:
1 лице на пълно работно време с месторабота в с. Горско Абланово;
2 лица на 4 часов работен ден с месторабота в гр. Опака/с. Гърчиново;
2 лица на 4 часов работен ден с месторабота в с. Голямо Градище/с. Люблен;
1 лице на пълно работно време с месторабота в с. Крепча.
Настоящата обява се публикува в изпълнение на процедура за подбор на персонала, утвърдена от Кмета на Община Опака. Персоналът се назначава на трудови договори, така че да изпълнява заложените в проекта дейности и е за определен срок до 31.12.2020 г.
Целеви групи за потребители по Компонент 3:
- Възрастни хора над 65 г. с ограничения или в невъзможност за самообслужване;
- Хора с увреждания;
- Възрастни в риск.
„Възрастен в риск” е лице, което е:
- в зависимост от грижа, поради увреждане, неподвижност или невъзможност за водене на независим и самостоятелен живот;
- в случай, че лицето или член на семейството му е поставено под карантина във връзка с COVID-19;
- самотен/ни родител/и с дете/ца до 12 г., които са в невъзможност да оставят децата си сами.
I. Изисквания за длъжността ДОМАШЕН ПОМОЩНИК/САНИТАР
1.1 Минимални изисквания:
- Образование – основно;
- Професионален опит – не се изисква.
Характер на работата:
Доставка на храна, хранителни продукти и продукти от първа необходимост, вкл. лекарства, заплащане на битови сметки, заявяване и получаване на неотложни административни услуги.
Начин на провеждане на подбора:
- Разглеждане и проверка на подадените документи;
- Интервю с допуснатите кандидати.
Необходими документи за участие в процедурата по подбор
- Заявление за участие – по образец (за изтегляне)
- Документ за самоличност (за справка);
Място и срок за подаване на документите
Формуляри на заявленията за кандидатстване могат да се получават в Общинска администрация – Опака, етаж 3, стая 312 или да се изтеглят от сайта на Община Опака – www.opaka.bg
Подаването на заявлението и приложените документи към него се извършва лично от всеки кандидат или чрез пълномощник в стая № 312, в срок до 12.00ч. на 29.04. 2020 г.
Всички съобщения във връзка с подбора, ще се обявяват на информационното таблото до входа на Община Опака.
Документи от кандидати, подадени след изтичане на обявения за прием срок няма да бъдат разглеждани.
Обявлението се публикува най-малко 7 дни преди крайния срок за подаване на документи.
Всички кандидати, преминали успешно подбора по документи, могат да се информират за датата, часа и мястото на провеждане на интервюто от информационното табло в сградата на Община Опака и електронната страница на Община Опака.
Интервюто се провежда от Комисия, сформирана със Заповед на Кмета на Община Опака или упълномощено от него лице и има за цел да установи в каква степен всеки кандидат притежава съответните качества и мотивация, необходими за изпълнението на длъжността.
По време на интервюто членовете на Комисията за подбор задават еднакви въпроси на кандидатите с цел да бъде установена неговата мотивация за започване на работа с лица от целевите групи.
Кандидатите се оценяват от членовете на комисията по следните критерии:
Изисквания за заемане на длъжността:
– образование – основно;
– професионален опит – не се изисква.
Допълнителни умения и квалификации, носещи предимство на кандидатите за заемане на длъжностите:
– Опит, нагласи и мотивация за работа с хора с увреждания и възрастни хора над
65 г. и взаимодействие с различни институции;
– Добри комуникативни умения и мотивация за работа;
Оценяването на кандидатите се извършва по 5-балната скала, при най-ниска оценка единица:
1 – не отговаря на изискванията за длъжността;
2 – в малка степен отговаря на изискванията за длъжността;
3 – в средна степен отговаря на изискванията за длъжността;
4 – в голяма степен отговаря на изискванията за длъжността;
5 – напълно отговаря на изискванията за длъжността
Кандидатите се оценяват индивидуално от всеки член от комисията, който вписва оценките си по определените критерии и сбора от тях в отделна за всеки от кандидатите карта (Приложение № 2).
Окончателната оценка за всеки кандидат е осредненият резултат от оценките на всеки от членовете на комисията
Окончателната оценка за всеки кандидат се нанася на оценъчната карта за окончателния резултата (Приложение №3), веднага след приключване на събеседването.
В класирането участват кандидатите, получили най-малко 60% от максимално възможния окончателен резултат.
За проведения конкурс се съставя протокол, подписан от членовете на Конкурсната комисия.
Списъците с оценените и класирани кандидати се обявяват на Информационното табло в сградата на Община Опака, гр. Опака, партерен етаж, и на електронната страница на Община Опака.
Трудови договори ще бъдат предложени на кандидатите, класирани с максимален общ брой точки по списъците за класиране, в зависимост от необходимия брой лица.
В случай, че някое от лицата откаже да сключи договор или не започне работа в законо- установения срок, договор се предлага на кандидата, следващ в Списъка с оценените и класирани кандидати. В случаи, че след приключване на подбора има незаети длъжности, при следващ подбор е възможно да се променят някои от изискванията за заемане на съответната длъжност. В случай, че някое от лицата напусне след подписване на трудов договор, се кани следващият в списъка от класираните кандидати.
Протоколът за проведения конкурс и документите на кандидатите се съхраняват в досието на проект „Патронажна грижа в Община Опака“.
Настоящата Процедура за подбор е изготвена за използване по проект „Патронажна грижа в Община Опака”.
Приложение № 1 Заявление
Приложение № 2 Оценъчна карта
Приложение № 3 Оценъчната карта за окончателен резултат
Приложение № 1
ЗАЯВЛЕНИЕ
по Проект „Патронажна грижа в Община Опака”,
Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020 ,
за длъжност – ДОМАШЕН ПОМОЩНИК/САНИТАР
ЛИЧНА ИНФОРМАЦИЯ
Трите имена на кандидата
Дата на раждане:
Място на раждане:
Адрес:
Телефон за контакт:
Заявявам своето участие за подбор на персонал за предоставяните услуги по Проект „Патронажна грижа в община Опака”, по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси” 2014-2020 г.
Декларирам готовност да започна изпълнение на трудовите си задължения в срок до 3 дни след обявяване на резултатите от подбора.
Предоставям доброволно личните си данни и давам съгласие за тяхното събиране, обработване и съхраняване при условията на Закона за защита на личните данни.
Подпис:
Приложение № 2
ОЦЕНЪЧНА КАРТА
на …………………………………………………………………………………………
(име, презиме, фамилия на участникът)
_________________________________________________________________________
№ критерии точки оценка
_________________________________________________________________________
—————————————————————————————————————
1.Нагласи и мотивация за работа с хора
с увреждания и възрастни хора над 65 г. 1-5 ………..
—————————————————————————————————————-
2. Комуникационна компетентност 1-5 …………
3. Предишен опит 1-5 …………
—————————————————————————————————————-
__________________________________________________________________________
ОБЩА ОЦЕНКА: ……………………………………………….
(сбор от оценките по отделните критерии)
ДАТА: ………………….. ЧЛЕН НА КОМИСИЯТА: …………………
(………………….)
Приложение № 3
ОЦЕНЪЧНА КАРТА
ЗА ОКОНЧАТЕЛЕН РЕЗУЛТАТ ОТ ПРОВЕДЕНОТО ИНТЕРВЮ ЗА ДЛЪЖНОСТТА „ДОМАШЕН ПОМОЩНИК/САНИТАР”
__________________________________________________________________________
№ КАНДИДАТ ОКОНЧАТЕЛНА ОЦЕНКА
___________________________________________________________________________
1. …………………………………. …. точки
2. …………………………………. ..… точки
3. …………………………………. …. точки
4. …………………………………. ..… точки
5. …………………………………. …. точки
6. …………………………………. ..… точки
___________________________________________________________________________
Подписи на членовете на конкурсната комисия:
…………………….
…………………….